zaterdag 21 maart 2015

Lenteswap

Nadat ik zelf gisteren mijn swap de deur had uitgedaan,  lag er vandaag een voor mij op de deurmat.
Ik was heel benieuwd wat hier in zou zitten.  Ben namelijk niet echt actief op Blogger maar cadeautjes versturen naar onbekende blijft leuk om te doen.
Wat ik vandaag kreeg was precies mijn style en ben er super super super blij mee. Een vet gave kussenhoesje en twee fotolijstjes die kunnen worden opgehangen.  Ik ga hierin de foto doen van mijn opa en oma. ..
En ja van wie kwam dit moois? ?????

Corine hartstikke bedankt voor dit super cadeau.
Natuurlijk even foto's van gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Ha Pieternel, ik ben blij dat jij er blij mee bent :-) ik heb het met veel plezier bedacht en gemaakt. Het kussenshoesje paste nèt in de envelop, dus voor de vulling mag je zelf zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corine,
      Ja was echt helemaal super gaaaf...
      Volgens mij heb ik nog zo'n vulling ergens liggen.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor je leuke cadeutjes en het zat zo mooi ingepakt!
    Mooi kussenhoesje heb je gehad.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Ben benieuwd naar uw reactie: